spas spas
637
BLOG

Poparcie – PO parcie

spas spas Polityka Obserwuj notkę 14

 

Rano na wp.pl znalazłem artykuł o najwyżej notowanym poparciu Platformy Obywatelskiej, sięgającym 54%.* Pozwoliłem sobie to skomentować z lekką nutą złośliwości: „Wiadomość z ostatniej chwili: PO ma poparcie 179% i nieustannie rośnie. PIS (minus)-12% i lawinowo spada.(…)”
No i przyszła godzina 11:36 tego samego dnia. Przyniosła nowe newsy:
Platforma ma problem - ostro traci poparcie
Tutaj z kolei  mamy 35% poparcia dla PO…
 
Przestali się już kontrolować w tych manipulacjach czy co?
 
Niektórzy komentatorzy dopatrują się w tej nowej rzeczywistości modelu białoruskiego. Ja na razie konsekwentnie będę ją porównywał doKoreańskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej.
Najbardziej podobał mi się komentarz pierwszego z tych artykułów porównujący wyborcę PO do żony pijaka, która im bardziej jest bita przez małżonka, tym bardziej go kocha…
_________
*Linka do pierwszego tekstu (o oszałamiająco wysokim poparciu PO) nie wkleiłem – coś zniknął z wp.pl…
spas
O mnie spas

"PRAWDA JEST NAZYWANA NIENAWIŚCIĄ PRZEZ TYCH, KTÓRZY NIENAWIDZĄ PRAWDY."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka