spas spas
304
BLOG

Notatka prasowa z Koreańskiej Republiki Ludowej

spas spas Polityka Obserwuj notkę 2

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/komorowski-zachwycil-litwinow-skromnoscia,1522487

Dziennikarze chyba się nie natrudzili tym razem już ... Widać mają przeciętnego czytelnika za idiotę. Wygląda na to, że artykuł został przekopiowany z prasy Korei Północnej. Wklejono odpowiednie nazwiska i gotowy artykuł... ;)

Nieprawdopodobne co się dzieje w tym kraju.

 

P.S.

Węcej artykułów na temat wakacji prezydenta Komorowskiego ukazało się w tym tonie , które zyczajowo już zostały okraszone różnymi komentarzami. Oto jeden z nich - najciekawszy:

" 'Komorowski zachwycił Litwinów skromnością'
 
Komentarz: Same kłamstwa.
 
Byłem w tym czasie z rodziną na Litwie. Mieszkałem
w tym samym hotelu. Pomimo, że miełem rezerwacje
spotkałem się z olbrzymimi kłopotami. Liczne
utrudnienia Litwini tumaczyli pobytem ...
niechcianego (inne tłumaczenia zgodnie ze
słownikiem: nielubianego, nadąsanego, przykrego,
nadymanego)gościa z Polski. Ponieważ
porozumiewałem się po angielsku Litwini (co to
ukrwyać nie za bardzo lubiejący Polaków)uważali
mnie za kogoś z Europy Zachodniej i naśmiewali się
z naszego "nadymanego" prezydenta.Ten kilkakrotnie
próbował łamanym rosyjskim coś mówić do obsługi
hotelu i nieżle się usmiałem z ich reakcji. A tak
nawiasem mówiąc to, gdzie jest ten angielski
Komorowskiego, deklarowany podczas kampanii wyb
orczej? Czy ta prezydentura będzie się opierać na
kłamstwach i pośmiewisku z Polski?!"
 
Jeżeli komentarz jest wiarygodny, to nieźle.
spas
O mnie spas

"PRAWDA JEST NAZYWANA NIENAWIŚCIĄ PRZEZ TYCH, KTÓRZY NIENAWIDZĄ PRAWDY."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka